,

علی اصغر ساعدی مدیر فروش شرکت دارویی زردبند از صادرات جدید عصاره زعفران به کشور نیوزیلند خبر داد.

علی اصغر ساعدی مدیر فروش شرکت دارویی زردبند از صادرات جدید عصاره زعفران به کشور نیوزیلند خبر داد و گفت: پس از کسب توفیق در صادرات عصاره زعفران به کشورهای آلمان، سوئیس، فرانسه و کانادا خوشبختانه طی سلسله ارتباطاتی که با طرف تجاری خود در نیوزیلند داشتیم سرانجام عصاره تولید شده مورد تایید قرار گرفته و به این کشور ارسال شد. عصاره صادر شده به این کشور در صنعت نوشیدنی استفاده می شود و در قالب آب طعم دار زعفرانی تولید و عرضه می شود.
او در خصوص مشخصات عصاره زعفران زردبند اعلام کرد: «عصاره زعفران تولید شده در شرکت دارویی زردبند حاصل چندین سال تلاش همکاران شرکت زردبند بوده است که استاندارد شده بر اساس سافرانال است و در کیفیت های مختلفی جهت استفاده در محصولات دارویی، بهداشتی و غذایی کاربرد دارد. عصاره زعفران تا سال 1390 از کشور فرانسه وارد ایران می شد که با تولید آن در ایران در سال های گذشته نه تنها نیاز شرکت های ایرانی برآورده شده است بلکه صادرات آن نیز انجام شده است.»
وی همچنین با اشاره به صادرات های انجام شده در سال های گذشته گفت: «عصاره هایی که به کشورهای کانادا، آلمان، سوئیس و فرانسه صادر می شود در محصولات متنوعی استفاده می شود که از جمله آن ها ساشه های تک نفره زعفران جهت رستوران ها، مکمل های لاغری، کپسول و سافت ژل های دارویی، قطره های خوراکی و … است. عصاره های صادر شده به کشورهای خارجی در واقع باعث ایجاد ارزش افزوده در زعفران شده است که در جهت جلوگیری از خام فروشی می باشد.»
ساعدی در ادامه افزود: البته نباید از این نکته غافل بود که این موفقیت‌ها حاصل سال‌ها همکاری نزدیک شرکت دارویی زردبند با صنایع مختلف کشور بوده و تلاش مداوم برای برآورده کردن نیازهای این صنایع در زمینه مواد اولیه گیاهی، موجب بهبود مستمر کیفیت و در نتیجه دست یافتن به استانداردهای جهانی شده است.
او در پایان اعلام کرد: شرکت دانش بنیان زردبند هم اکنون به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد اولیه گیاهی و طبیعی در کشور، که کیفیت محصولات خود را حاصل نظارت دقیق و علمی بر تمامی مراحل تولید، از انتخاب و کشت بذر مناسب تا روش‌های بهینه فرآوری می‌داند، همچنان متعهد به بهبود مستمر کیفیت، برای بهبود کیفیت محصولات ایرانی و گشودن افق‌هایی تازه در صادرات غیر نفتی کشور است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *