,

بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از دو طرح توسعه‌ای شرکت زردبند و طبیعت زنده در یاسوج

وزیر صنعت، معدن و تجارت در دومین روز از هفته دولت و همزمان با نخستین سفر کاری خود به استان کهگیلویه و بویراحمد از دو طرح توسعه‌ای گیاهان دارویی زردبند و محصولات آرایشی و بهداشتی شرکت طبیعت زنده با برند سینره یاسوج بازدید کرد.

طرح توسعه واحد تولیدی داروهای گیاهی زردبند با ظرفیت سالیانه 152 تن انواع عصاره گیاهان، قطره های خوراکی و بسته‌بندی انواع گیاهان دارویی در زمینی به مساحت ده هزار مترمربع و با زیربنای یک هزار متر مربع در روستای نره‌گاه یاسوج قرار دارد.
میزان سرمایه گذاری ثابت ریالی این طرح که در سال 1391 آغاز شد و امسال مورد بهره برداری قرار گرفت، بیش از 22 میلیارد ریال است که برای پنج نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.
همچنین طرح توسعه واحد تولیدی محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعت زنده، ظرفیت تولید سه هزار و 500 تن انواع محصولات آرایشی و بهداشتی در سال را دارد.
این طرح که با زیربنا و مساحت سه هزار مترمربع در روستای نره گاه یاسوج قرار دارد برای 42 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.
میزان سرمایه گذاری ثابت ریالی این طرح که در سال 1390 آغاز شد و امسال مورد بهره برداری قرار گرفت، 32 میلیارد ریال بوده است

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *